Selamat datang ke dunia Vidasakura....halaman ini lebih menceritakan tentang suka dan duka insan di sebalik nama tersebut serta pengalaman pahit manis yang dilalui. Kerana langit itu tidak selalu cerah.....







Saturday, November 13, 2010

Layunya Bunga Hati...

Salam.....dah lama tak menulis apa2.....hmmm....sibuk sikit kebelakangan ini dengan kerja pejabat....kalau buka blog pun hanya tambah/edit apa2 yang tak kena.....maklumlahhh,baru belajar macam mana nak bikin blog.....huhuuu....

Apa cerita ekkk......aku baru saja keguguran lebih kurang dua minggu yang lalu.... kecewa juga la sbb dok tatang2 nak dapat anak lelaki pula.....tp apa nak buat kan, kalau dah bukan rezeki.....hmmmm,redha saja laaa...so, sekarang ni tengah berpantang (ikut nasihat org2 tua).....dalam masa yang sama juga,akudapat anak saudara yang kedua.....Dhiya Farisya Wardiha....kalau tak silap,itulah namanya.....panjang juga....panggilnya hanya Farisya.....lengkap dah sepasang anak Wani, adik aku.....

 Dalam kesibukan kerja ni,dalam masa berpantang ni ada saja dugaan yang datang....entah la,Tuhan selalu menguji hatiku ini......sabar ka aku, tahan dugaan ka aku, pemarah ka aku, pendendam kaa aku.....hmmmm, kadang2 tu rasa nak bebai jaaaa.....tp pikir2 tak dak guna,sabar jer la......doa2 semua kesulitan selesai......

No comments:

Post a Comment