Selamat datang ke dunia Vidasakura....halaman ini lebih menceritakan tentang suka dan duka insan di sebalik nama tersebut serta pengalaman pahit manis yang dilalui. Kerana langit itu tidak selalu cerah.....







Monday, December 13, 2010

Batuk2 lagi.....5 hari tak ada suara...semua orang ketawakan aku....heheeee....memang teruk la bila suara jadi kecik....tambah pula keja kat pejabat kena jumpa orang,hmmmm....'minta maaf,saya batuk'....itu selalu aku ucapkan bila nampak gaya tidak selesa orang yang berurusan denganku.....hahaaaa,tak pernah lagi terjadi dalam hidup aku....sekarang ni dah ok,cuma masih batuk2 lagi.....

16hb ni kalau ikut plan aku akan bercuti ke selatan Malaysia.....tak sabar rasanya.....nak pergi bersama family hubby....ramai la,so bukan personal bulan madu la......heheeee....nampak gaya macam tak ada bajet nak berbelanja sakan nanti....gaji tak masuk lagi,bonus pun tak ada....huhuuu.....so, pergi jalan2 sajalah....nanti amik gambar banyak2....bleh citer lagi.....

No comments:

Post a Comment