Selamat datang ke dunia Vidasakura....halaman ini lebih menceritakan tentang suka dan duka insan di sebalik nama tersebut serta pengalaman pahit manis yang dilalui. Kerana langit itu tidak selalu cerah.....







Tuesday, May 24, 2011

Dalam Hati Ada Luka.....

Kenapalah dunia ini,lebih banyak duka daripada yang suka....sekadar dugaan tapi kadang kala amat keterlaluan.

Tika ini aku amat merindui arwah abah.Aku amat merindui abah.Abah seorang pendorong semangat aku dalam pelbagai aspek.Dia selalu mengambil berat tentang semua yang aku buat.Dia selalu bagi sokongan dan pendapat,kata2 peransang dan pemberi jalan pada aku bila aku buntu.Kini bila aku ada masalah,aku kehilangan tempat rujukan.

Abah,anak abah ni sekarang tengah serabut kepala....tengah susah hati...tentang pelbagai perkara....tentang diri,keluarga....tentang kerja.....anak abah tak ada tempat untuk mengadu....anak abah ni tak ada orang untuk dibawa berbincang....anak abah ni takut terjatuh dari landasan yang betul.Anak abah takut jika keputusan yang dibuat itu salah.....

ya Allah,bantulah aku....berilah kekuatan...berilah semangan dan sifat kesabaran dalam diri aku....untuk aku terus menerajui hidup aku sehingga akhirnya....tidak kecundang di tengah jalan.....

No comments:

Post a Comment