Selamat datang ke dunia Vidasakura....halaman ini lebih menceritakan tentang suka dan duka insan di sebalik nama tersebut serta pengalaman pahit manis yang dilalui. Kerana langit itu tidak selalu cerah.....







Wednesday, July 20, 2011

Tukar Meja...!!!

18 Julai sudah berlalu....bermakna aku telah diturunkan pangkat kepada pegawai biasa....aku tak kisah tentang pangkat...yang penting gaji aku tetap sama macam dulu..hehehe...sedih juga la....jawatan baru ni insyaallah, aku boleh perform jugak...anak abahhh....kat mana pun aku leh idup.....cari rezeki halal, bukan salah.....mau dgn tak mau jaaa.....

Sekarang sibuk siapkan keja2 yang masih berbaki di tangan aku....kerja2 baru aku serahkan pada pengurus yang baru....meja aku pun dah siap kat tempatnya cuma tunggu aku nak pindahkan barang sahaja....aku mula dulu dari bawah,so bila dok bawah balik...no problem to me at all......

No comments:

Post a Comment