Selamat datang ke dunia Vidasakura....halaman ini lebih menceritakan tentang suka dan duka insan di sebalik nama tersebut serta pengalaman pahit manis yang dilalui. Kerana langit itu tidak selalu cerah.....







Tuesday, September 20, 2011

Trip to Bukit Merah....


Gambar ngan family yang sertai trip pada 17/09/2011

 Aulia Asyikin bergaya dengan sepupu sepermainan Muhamad Farish Wajdi

 Aulia Asyikin dengan penuh semangat

Entah apa yang dimenungkan itu.....

Tak sempat2 nak bergambar,anak dah merap...mengantuk + letih mandi

Tanggal 17/09/2011 yang lalu tanpa dirancang,family ajak pergi berkelah di Bukit Merah...terus setuju jer....ari2 cuti boring gak kalu dok umah ja....heheh.....p mandi sakan la kat sana sampai ke petang.....aku suka la sebab air tak sejuk macam air bukit tu....dapat la aku berendam lama sikit kannn.....

Anak manja aku tu,mmg pantang jumpa air....mandi terus....tak takut air lak tu...dalam sampai paras dada pun masuk lagi.....dia lak takut aku tenggelam sbb 'nanti ckin tak ada mama'....katanya,membuatkan aku n hubby gelak besar......hahahaaa.....

Trip kali ni best gak,hilang tension dan boring2 di kepala.....


No comments:

Post a Comment